ادبیات چاله میدانی سرمربی تیم ملی ایران

افسوس که ایرانم و تیم ملی کشورم نامی باقی نمونده , تموم دلخوشی ما فوتبال بود و اونم ازمون گرفتن !

امروز بیانه سرمربی تیم ملی ایران در جواب باشگاه استقلال و امیر قلعه نویی بیاناتی بس گوهر منشانه را ابراز نمودن و دهن خودشون را با مجموعه ای از فحش های چله میدانی تطهیر نمودن !

واقعا بیانیه رسمی باشگاه استقلال - نه امیر قلعه نویی - اینقدر سنگین بوده ؟

متاسفانه در زمانی که تیم ملی ایران به آرامش نیاز داره و 3 بازی حساس داره سرمربی تیم ملی امون هم به جای تمرکز روی این سه بازی چاک دهن اشون را باز نمودن و سخنان گوهرباری را ایراد نمودن !
نمیدونم واقعا چنین کسی چجوری به اینجا رسیده چجوری با این الفاظ گستاخانه حرف از خدا و امامان میزنه !متاسفانه هیچ آرزوی موفقیت برای تیم ملی کشورم ندارم که بعد به افتخارات چنین آدمی اضافه بشه !

مایلی کهن با حرفاش علیه قطبی پرسپولیسی ها را رنجوند الان هم استقلالی ها را حرف هاش علیه قلعه نویی , کی دیگه میره این تیم که این آقا سرمربی اش هست را تشویق کنه ؟ مهرداد بذرپاش یا طرفداران سایپا ؟

آقای مایلی کهن شما که از دست خدا صحبت میکنید , باید بدونین الان خدا داره بهتون میخنده که شما را دست بنده هاش بزور آورده , برای خدا خوار و ذلیل کردن امثال شما کاری نداره , شما بتازونین همیشه که سرمربی تیم ملی نیستین و همیشه هم این جایگاه نیستید , شما که تا دیروز علی دایی حرف میزدید امروز که به این پست رسیدین دست دوستی دراز کردین و بعد انتظار دارین آقای دایی دست شما را به گرمی فشار بده ؟

چون خبرگزاری ها در حال پاک کردن خبر هستند عکس اش را در زیر گذاشتم که با ادبیات نوین فوتبالی آشنا بشین



این هم متن بیانیه مایلی کهن در خبرگزاری ایسنا

جمهور هم می نویسد: ادبیات مایلی کهن ، ادبیات رسمی این روزهاست
این هم متن بیانه باشگاه استقلال که مایلی کهن در جوابش ایراد افاضات نمودن

۱ نظر:

ندا.ح گفت...

واقعاً باعث سرشکستگی هستند ....

ارسال یک نظر