فریاد شادی پپ گواردیولا و درسی برای فوتبال ایران


دیشب بارسا برد , پپ گواردیولا سرمربی بارسلونا در 38 سالگی فاتح جام باشگاههای اروپا شد , فریاد پپ گواردیولا فریاد جوانی بود ؛ فریادی که نشان شادی و شعف پیروزی داشت .

گواردیولا بهترین جواب ممکن را به مدیران بارسا داد , پیروزی در مقابل آلکس فرگوسن نشان از توانایی های گواردیولا داره .

گواردیولا درسی هم به مدیران کوته فکر استقلال و پرسپولیس داد که سالهاست اسیر ناکامی هستند , ناکامی که آخرین موردش همین دیشب با حذف پرسپولیس اتفاق افتاد , اگر مدیرانی مثل انصاری فر ها و فتح الله زاده ها به مرفاوی ها و استیلی ها و پیروانی ها فرصت میدادن امروز اینجوری اسیر بازی های مربیانی مثل قلعه نویی ها و وینگادا ها نمیشدن !

استقلال اگر فصلی که تا آخرین روز با مرفاوی در صدر بود و با یک اتفاق جام را از دست داد فصل بعد هم به مرفاوی فرصت میداد امروز اسیر بازی فردی مثل قلعه نویی نمیشد ! و باز هم مرفاوی سرمربی استقلال بشه , همین جا هم فقط و فقط به خاطر جوونی اش براش آرزوی موفقیت میکنم باید جایی تجربه کسب کنه و الان وقتشه :)

پرسپولیس هم اگر دیروز به استیلی ها و پیروانی ها فرصت میداد امروز اسیر مردی به اسم وینگادا نبود که بعد از گرفتن 1 میلیون دلار در کمال وقاحت و پررویی و زمانی که تیم 4-5 میلیاردی پرسپولیس را نابود کرد و 100 هزار نفر را از فوتبال دلزده کنه توی ورزشگاه آزادی و بعد بگه من وجدانم راحت و دیگه به همکاری ادامه نمیدم !

باید به جوون ها فرصت داد تا اگر کسی هم نتیجه ای نگرفت بدونیم مثلا پیروانی ها و مرفاوی هایی بودن که جوونی اش را پای تیم گذاشته و الان یک فصل چیزی نیست .

این مدیران فعلی استقلال و پرسپولیس شعور فوتبالی ندارن و هر روز هم استقلال و پرسپولیس به سمت نابودی میبرند ! و متاسفانه درس هم نمیگرند و مثلا پرسپولیس که این سالها از مربی خارجی نظیر وینگاداها و سوبل ها و ... ضربه خورده باز هم میخواد سرمربی خارجی بیاره و حتی یک نیم فصل به سرمربی جوون ایرانی فرصت نده !

بیدار بشید و از قهرمانی بارسا درس بگیرید .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر