مصائب تماشای یک مسابقه فوتبال

عصر جمعه است , منتظر نشستی تا اولین بازی مهیج لیگ برتر را ببینی , بازی استقلال - سپاهان
اول کانال جام جم 2 ؛ اونقدر نامردا پارازیت انداختند که اصلا نمیشه بازی را نگاه کرد
میری کانال 3 ؛ 2 تا مجری مثل طلبکارا وایسادن بالا سر کارشناسان برنامه و خوشمزه بازی درمیارند , طرفداران استقلال دست بزنند , صدای دست ممتد , خب بسه بسه بسه دست نزنید , خب آقای حاج رضایی میشه نظرتون را درباره بازی بگین ؟ این بازی مثل غذای بی نمک هست چون تماشاگر نداره از نظر من این بازی .... ؛ ممنون آقای حاج رضایی بریم بازی را ببینیم ,
هنوز بازی شروع نشده شرمنده اشکال فنی داره دریافت تصاویر و صدا !

تاسف آوره توی سالهای اوج تکنولوژی صدا و سیما عرضه ی پخش مستقیم یک بازی را نداره !
اگر سخنرانی آقایون بود از 100 تا زاویه با 60 تا دوربین بدون قطع شدن صدا و افت کیفیت صدا و تصویر پخش میشد اما بازی دو تیم پرطرفدار باید به بدترین وضع تصویربرداری بشه !

بازی را دارند نشون میدن , خب دوربین اصلی خراب شده فعلا از دوربین پشت دروازه ببینید تا درست بشه , بازی داره با دو دوربین از روی زمین و پشت دروازه سپاهان تصویربرداری میشه !

اوه میدونی گزارشگر کیه ؟ علی‌فر ! یعنی عذاب الهی اومده , خب این بازی در ورزشگاه آزادذی برگزار میشه این ورزشگاه نسبت به سال قبل خیلی پیشرفت داشته , پرژکتورهای ورزشگاه از 100 لوکس شده 200 لوکس یعنی دو برابر شده , لامپ های راهرو هم از 100 وات به 200 وات رسیده , سرویس بهداشتی هم کامل درست شده - حالا یک فرصت برای استقلال - و داشتم میگفتم سرویس بهداشتی کامل عوض شده , شیلنگ دستشویی دومی هم که خراب بود عوض شده , قفل در تموم دستشویی ها عوض شده دیگه با خیال راحت میتونید بیاین ورزشگاه !

خب بریم برای گزارش بازی , فکر کنم تا اینجا نصف بینندگان بی خیال بازی شدن که خود من هم یکی از اونا بودم !

حالم بهم خورد از دیدن بازی , بی خیال شدم , تو روحتون با فیلمبرداریتون 8:03 PM Aug 7th from web

خب حالا کیا رحمتی پا به توپ میشه از بس کیا رحتمی کرد که اصلا بنده خدا رفت اسمش را عوش کرد ؛ گزارش مذخرف و تصویربرداری مفتضحانه تر و نبود تماشاگران که بعدا در موردش مینویسم باعث شد تا بهترین بازی لیگ تبدیل به سردترین بازی لیگ بشه .

تاسف آوره واقعا , تاسف واسه صدا و سیمای ایران که عرضه ی پخش مستقیم یک بازی فوتبال را نداره

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر