صدا و سیما و مدیریت علی اصغری

بازی پرسپولیس و ذوب آهن در حال برگزاری هست , بازی از ماه ها قبل مشخص شده است که ساعت 20:30 روز دوشنبه 16 شهریور ماه برگزار میشه , ساعت به 22 نزدیک میشه و موقع پخش اخبار بنگاه دروغ پراکنی و اخبار سرگرمی ساعت 22 هست , متاسفانه در عین ناباوری پخش مسابقه فوتبال که میلیون ها بیننده داره قطع میشه تا اخبار پخش بشه !

توهین به شعور بینندگان مسابقه فوتبال نشان از مدیریت ضعیف حاکم بر صدا و سیماست , متاسفانه این نخستین بار نیست که صدا و سیما در حال توهین به بینندگان است , پخش سریال کذایی جومونگ و عدم پخش و یا پخش با تاخیر مسابقات فوتبال - نمونه ی بارز عدم پخش فینال سوپرکاپ اروپا چند هفته پیش - و یا پخش آگهی تا دقیقه 1 و 2 بازی های فوتبال ( بازی استقلال و سایپا با 1 دقیقه تاخیر بدلیل پخش آگهی پخش شد ) توهین مسلم صدا و سیما به ببیندگان است !

کلاه بزرگ صدا و سیما بر سر فدراسیون فوتبال برای پخش مسابقات فوتبال و عقد قراردادی که روی قرارداد ترکمنچای را سفید کرده بود باز هم نشان از ضعف مدیریت شدید دارد !

بازی های فوتبال در اروپا را برای دقیقه دقیقه اش از زمانی که بازیکنان در رختکن هستند فروخته میشه تا حضور مجدد بازیکنان در رختکن بعد از بازی و این مورد در صدا و سیمای ایران برعکس هست ! بازی از دقیقه 5 فروخته شده تا هر زمانی اخبار باشه !

ضعف شدید در کارگردانی مسابقات فوتبال ( هفته اول بازی استقلال و سپاهان ) , پخش زیر نویس های کذایی , قطع مسابقات فوتبال , عدم پخش مسابقات فوتبال همگی از دلایل توهین صدا و سیمای ایران به بینندگان دارد !

پایه گذار و مدیران این مدیریت ضعیف کیست ؟ چه کسی بر توهین ها و دزدی های بی حد و حصر صدا و سیما نظارت دارد ؟

در دورانی که تلویزیون مهمترین ابزار جمع مخاطب هست به ابزاری برای توهین به مردم در ایران تبدیل شده است !

باز هم تاسف و تاسف فقط باقی میمونه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر