امتحان

یک زمانی میگفتم خوبی کار من اینه که اون سرمایه کارم توی ذهنم هست یعنی هر اتفاقی هم بیافته باز دوباره شروع میکنم یعنی شکست مالی برای کسی که کارش توی ذهنش هست معنایی نداره ، دوباره شروع میکنه

نمونه اش Evan Williams بود که بر مقطعی به خاطر راه اندازی سرویس بلاگر شکست بزرگی خورد ولی با فکر بزرگی که داشت دوباره شروع کرد و توئیتر را راه اندازی کرد ، یکی از دلایل موفقیت دوباره Ev این بود که سرمایه اش توی فکرش بود

نمیدونم الان کجا هستم ولی بدلیل اتفاقی که افتاد بعد از یک دهه کار کردن باعث شد تا بعضی چیزا از دست بره ، نمیدونم بگم خوشبختانه یا متاسفانه کارم جوری نبود که سرمایه ام از بین بره ولی انگار خدا داره حرفای 6-7 سال پیش ام را ام امتحان میگیره ، ازم امتحان میگیرم تا بفهمم من که میگفتم اگر سرمایه ام از بین بره آیا میتونم دوباره از اول شروع کنم ؟

فعلا دارم دوباره از اول شروع میکنم ، دوباره از اول بدون هیچی فقط با یک لپ تاپ و یک گوشی موبایل مثل 10-12 سال پیش شروع کردم ، دارم تلاش میکنم همه چیز برگرده ، دارم تلاش میکنم ببینم آیا هنوز فکرم اونقدر جوون هست که دوباره همه ی اون چیزا را دوباره بسازه

اینجا و در این مقطع زمانی دوستان خوبی دارم که دارن بهم کمک میکنند امیدوارم روزی فرصتی باشه که بتونم کمک هاشون را جبران کنم

داستان بلاگر را از وبلاگ یک وجب خاک اینترنت بخونید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر