عمو پورنگ

عمو پورنگ ماشاا... از اون عمو هاي شيك روزگار نمي دونم اين عمو پورنگ چي فمر ميكنه ، برنامشو ديدين يا نه !!!
فاطمه زنگ ميزنه :
-سلام فاطمه كوچولو
-سلام عمو پورنگ ( بچه با چه ذوقي 4 ساعت گرفته ، فرض كنين )، من فاطمه ...
- فاطمه گوشي بده به مامان
- سلام مامان فاطمه
-سلام
-شما فاطمه را دوست دارين ؟
-بله !!!
- من هم شما را دوس دارم
-ممنون لطف دارين شما !!!
-باباي فاطمه هستند ؟
-بله .
-ازشون بپرسين فاطمه را دوست دارند ؟
-بله ميگن دوست دارند !!!
-من هم شما را دوست دارم مامان فاطمه !!!!!!!
-خوب گوشي را بدين فاطمه ( چه عجب عمو پورنگ از مامان فاطمه دل كند )
-سلام عمو ، من يك شعر بخونم ؟
-نه !!!! ، وقت نيست بريم سر بازي .
چپ ، چپ ، چپ ، حالا راست راست راست

اينم از عمو پورنگ
( تلفن بعدي هم مامان مهدي كوچولو )
"البته صحت و سقم را نميدونم اما ميگن يك اصفهاني ( لهجه را
داشته باشين ) زنگ ميزنه به عمو پورنگ ميگه : عمو پورنگ من يك جوك براوتن بگم، عمو هم با ذوق ميگه بله بگو عزيزم !!! ، ميگه يك دفعه يك جوجه تو تخمش ميچسه خفه ميشه ( چشماي عمو را هم رد اين حالت فرض كنين )"

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر