چقدر زود گذشت !!

امروز داشتم وسائلم را كلا يك اتاق تكوني مي كردم ، خيلي از چيزا و اتفاقات برام خاطره شد و زنده شد و خيلي چيزا را مرورر كردم و روز هاي سختي و خوشي هايي كه هر از گاهي بينش ميومد
خيلي زود 3-4 سال طلائي گذشت ،شايد بگم 50% راضيم و اونم به خاطر سربازي بود كه فقط تا 1-2 ماه ديگه از شرش خلاص ميشم ، و بعد ديگه مال خودم و زندگي كه تازه آغاز ميشه !!!

مرور گذشته ها را كردم از وقتي اولين كارم شروع شد ، و وقي اومدم توي اداره و و قتي سرباز شدم .
يادش به خير تابتسان 2 سال پيش بود به حاج آقا احسان گفتم : حاج آقا من سربازي بايد برم و ... ، گفت برات حل مي كنم همين جا سازمان باشي ، حاج آقا رفت تبريز و قرار شد خبرشو بده ، جمعه كنكور بود . پنج شنبه عصر بود و من هم بي خيال كنكور شدم و گفتم ديگه ميرم خدمت ، عصر زنگ زدم حاج اقا گفت پرهام بعدا بهت زنگ مي زنم ، آقا ساعت 11 شد و خبري نشد ، گفتم اي بخشكي شانس ديد نشد ، حالا برو لب مرز نگهباني بده تا حاليت بشه كه اقلا ميشستي كنكورتو مي دادي ، ساعت از 11 گذشته بود كه حاج آقا زنگ زد ، گفت پرهام شنبه صبح برو تهرون ، مشكلي نداره ، واي كه انگار دنيا رابهم داده بودند و خلاصه سرباز شدم و الان هم اينجام ، يعني توي فني و حرفه اي هستم ، اما متاسفانه حاج آقا وقتي اومدم برگردم از بيرجند رفته بودند ، واقعا يكي از افرادي بوده و هستند كه توي زندگي من خيلي تاثير داشتند و هميشه به عنوان يك مدير و يك بزرگتر احترام خاصي براشون قائلم ، چه اين دوران كه كمكم كردند كه دوراني كه توي 18 سالگي با اعتمادشون خيلي پل ها را ساختند واسم و و و خيلي چيزهاي ديگه ، اميدوارم كه هر جايي هستند موفق باشند .


مي خوام امشب با خودم شكوه كنم
شكوه هاي دلمو تو ميدوني
بگم خدا چرا بختم سياه
چرا بخت من سياس تو ميدوني


خلاصه اين سربازي بود و بعد از اين يك خواب شروع شد ، واقعا خوابي بود كه خيلي هاش رويا بود ولي يك زماني هر خوابي متاسفانه تموم ميشه ، بعضي هاش خيلي شيرين بود ( مهم نيست كي چي برداشت ميكنه ) ولي حالا كه تموم شده و داره تموم ميشه خيلي چيزا بهتره ازش به عنوان خواب ياد كنم . اما گذشت و تموم شد و الان ... .نميدونم چي بنويسم اما خواب بود انگاري و خيلي ها را ... . ( بي خيال )

خلاصه گذشت و گرچه توي اين يك ماه كلي داغون شدم ولي فردا روز ديگري است و مي تونه آغازي دوباره باشه
اغازي كه ...

الان ديگ چيزي واسه نوشتن نيست
يعني ندارم ، اما بيشتر و بيشتر مي نويسم ، بازگشت به تابستون 2 سال پيش و حال و هواش مي تونه عوضم كنه !!!

راستي آلبوم پاني ، دختر رپ خون ايراني را پيدا كنين و گوش بدين و مخصوصا آهنگ فراموش، اگه پيدا نكردين بگين تا بهتون بدم
شب بخير ( چه ربطي داشت )

۲ نظر:

ناشناس گفت...

Online paper wants you to pay for its opinion
THE NEW York Times thinks its opinions, and the views of its hacks, are so important that people will shell out cash to receive them.

This is an excellent blog which I will visit on a regular basis.

I have a cad drafting service site. It pretty much covers cad drafting service related stuff.

Please visit sometime and see if you like it. And good luck to your fascinating blog!

ناشناس گفت...

salam agha parham.be payan residane sarbazi va shorooe zendegi jadid ro behet tabrik migam . az inke az dorane sarbazit va hamkar boodan ba ma ehsase rezayat dari khoshhalam. omidvaram ke hamishe movafagh bashi va khoshbakht .

ارسال یک نظر