آدم های قانعی نیستیم !

این روزها خیلی در سفرم , گله ای ندارم ولی یک کمی خسته کننده شده و مثلا الان میگم کاش زودتر هفته دیگه برسه و خونه باشم و میدونم هفته دیگه که بیاد میگم کاش اون هفته بود !

کلا آدم های قانعی نیستیم به اون چیزی که فعلا داریم :)

بدون استراحت و بی خوابی دارم کار میکنم و ساعت بیولوژیکی شدیدا قاطی کرده ولی خوب کار دیگه دارم انجام میدم و کار بدون مشکل نیست , این روزها به قول معروف زیاد با کارم حال نمیکنم و دوست دارم مثل سالها پیش بشینم خودم کد بنویسم و طراحی کنم و با فلش کار کنم و خیلی کارها انجام بدم که خروجی کارم ملموس باشه .

نمیدونم اینجا را بابام میخونه یا نه ولی ازش معذرت خواهی میکنم که به حرفاش زیاد گوش نمیدوم و کار خودم را میکنم , واقعا نمیشه و نمیتونم بعضی کارها را نیمه تموم رها کنم , شاید الان نتیجه نده و مشخص نباشه ولی مدتی دیگه که دور هم نیست نتیجه میده , قول میدم بابا :)

سعی میکنم فعلا با بعضی چیزا کنار بیام :)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر