جام جهانی 2010 و آروزهایی که بر باد رفت ...

کسی مقصر نبود , تقصیر خودمون بود , میدونی همیشه ما ایرانی ها عادت داریم دنبال مقصر بگردیم و تقصیر ها را گردن دیگران بندازیم !
یک نمونه اش تیتر هورا اسپرت: همه دست به دست هم دادند تا فوتبال ایران قربانی شود/حذف غم انگیز فوتبال ایران در مسابقات مقدماتی جام جهانی

متاسفانه بازی کره شمالی - عربستان بدون گل مساوی تمام شد و ایران با قرار گرفتن در رتبه چهارم از صعود به جام جهانی باز ماند

ما ایرانی ها عادت نداریم از مسیر درست خودمون کاری انجام بدیم , باید حتما لقمه را دور سرمون بگردونیم و یکی دیگه تا بگردونه شاید خوردیم !

به عقیده من ژاپن و کره جنوی و امثالهم لایق تموم موفقیت ها هستند برای اینکه مدیرت سطح بالایی دارند ولی ایران تا زمانی که علی آبادی ها و کفاشیان ها عنان کار در دستشون باشه چیزی جز حذف عاید ما نمیشه !
به نظر من لیاقت ایران بیش از اینها بود ولی خب مدیران با لیاقتی نداشتیم , عدم مدیریت صحیح از زمان انتخاب دایی باعث این مشکلات شد .

اینقدر بی عرضه بودیم و هستیم که همیشه باید به بدترین وضع ممکن صعود کنیم باید تا آخر شب آویزون تلویزیون باشیم و مثل کفتارها بشینیم جنگ دو تا روباه خسته را ببینیم شاید یک دنبه ای انداختند جلوی ما و با اگر و اما و شاید و ممکنه و احتمال داره بریم جام جهانی که اونجا در سطح جهانی گند بزنیم !

خلاصه که حیثیت ما رفت رسما !

این تیتر هم جالبه: احمدي نژاد: در جام جهاني 2010 بايد جزو چهار تيم اول جهان باشيم
ایران به خاطر مدیران بی عرضه ی تو حتی عرضه ی قرار گرفتن بین 6 تیم اول آسیا را هم نداشت !

خداحافظ آفریقای جنوبی ! شاید 4 سال دیگر , شاید جایی دیگر !

الان هنوز باورم نشده و فقط دارم گریه میکنم , گریه به خاطر سرخوردگی از فوتبالی که ماهها حرص خوردم واسش , نمیدونم واقعا ولی روزهای سیاه ایرانم را میبینم , متاسفم فقط متاسف !

۱ نظر:

ندا.ح گفت...

حالا اینقدر ناراحت نباش دوستم :( این هم روی بقیه ناکامیهامون ...

ارسال یک نظر