این روزها

سلامتی چیزی که تا به خطر نیوفته قدرش را نمیدونی ، تا وقتی از کار و زندگی بازت نکنه قدرش را نمیدونی ، یکی تا بهت میگه فلان کار را نکن میگی برو بابا بزار حال کنیم مگه دنیا چند روزه که بخوام فلان کار رو نکنم !
خلاصه اینکه اون کاری که باید انجام بدی را انجام نمیدی و هر کاری که منع ات میکنند را یواشکی و غیره انجام میدی !
نتیجه اش این میشه که توی 26-27 سالگی که کلی آرزو واسه آینده ات داری باید همیشه استراحت کنی و همیشه به توصیه پزشکان گوش کنی که فلان کن و بمان کن !

متاسفانه قلبم با من سر سازگاری نداره و مدتی که یک جورایی خونه نشینم کرده و دکترها از هرگونه اضطراب و هیجان منع ام کردند و حتی الامکان از اینترنت و رسانه ها دوری کنم ولی خب نمیشه انگار ، استرس و اضطراب کاری بنا به دلایل مختلف ، هیجان بیش از حد ، حرص خوردن ها زیاد ، خوندن خبرها و غیره همه اش باعث شده تا مشکلاتم دوچندان بشه و مشکلات زیادی برام داشته باشه .

چند وقتی از برنامه ی زندگی ام عقب افتادم ، سعی میکنم از خیلی چیزا دوری کنم تا شاید آرومتر بشم ، تا شاید نتیجه ی مثبتی داشته باشه ولی خب هنوز نداشته و مشکلات قلبی من همچنان ادامه داشته باشه ...

نمیدونم چی میشه فقط دوست دارم زودتر آروم بشم و این همه هیجان و اضطراب از بین بره ، نمیشه بدون فوتبال زندگی کرد و نمیشه کار نکرد ، هیجان فوتبال و استرس شدید کاری باعث این مشکلات هست .

حتی فرصت نشده به وبلاگ هام درست و حسابی برسم ولی امیدوارم بزودی بتونم مثل قبل و حتی بهتر از قبل اوضاع زندگی را در دست بگیرم ، سلامتی نعمت بزرگی که تا به خطر نیوفته قدرش را نمیدونیم ...

۱ نظر:

Kerry گفت...

ناراحت شدم
امیدوارم زودتر حالتون خوب خوب بشه! بعد با هم بریم بانجی جامپینگ! هیچ مشکلی هم نباشه :D

ارسال یک نظر