لکه سیاه تاریخ فوتبال، قطر، بحرین



دیروز دور آخر مرحله ماقبل مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل بود، من ورزشگاه آزادی بودم و بدون توجه به اینکه بحرین یا قطر توی چه موقعیتی هستند تیم ملی ایران را تشویق کردم.
دیروز جدال ایران - قطر ۲-۲ مساوی شد تا قطر به همراه ایران به دور بعد صعود کنه.
بحرین با توجه به تفاضل گل نیاز به برد با اختلاف ۹ گل داشت تا در صورت باخت قطر به دور بعد صعود کنه، بحرین که به ایران ۶-۰ باخته بود و اندونزی که ایران در ورزشگاه آزادی ۳-۰ اون رو شکست داده بود با نتیجه عجیب ۱۰-۰ به بحرین باخت!
البته فیفا بزودی تحقیقاتش را در این زمینه آغاز خواهد کرد

سال ۱۹۹۷ مسابقات مقدماتی جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه ایران در روز چهارم ۲-۰ به قطر باخت، روز پنجم ایران ۱۲ امیتازی و صدرنشین منتظر بود تا روز آخر قطر ۱۰ امیتازی و عربستان ۱۱ امیتازی چه نتیجه ای میگیرند، نتیجه مشخص بود، قطری ها در یک بازی عجیب ۱-۰ به عربستان باختند، بازی که قطر در صورت پیروزی میتونست مستقیم راهی جام جهانی بشه ولی قطر در دوحه باخت و در پایان بازی هیچ نشانی از ناراحتی در صورت قطری ها یافت نمیشد.

سال ۲۰۰۱ مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۰۲ کره و ژاپن روز آخر مسابقات در حالیکه ایران میتونست با شکست بحرین مستقیم راهی جام جهانی فوتبال بشه به بحرین باخت، یک بازی کثیف از بحرینی ها و شکست ایران، سوت پایان بازی به صدا دراومد و رقص بحرینی ها با پرچم عربستان!

چند بار مضحکه دست قطری ها و بحرینی ها شدیم و واقعا این موضوع را درک نمیکنم چرا باید از صعود قطر و حذف بحرین خوشحال باشیم، خود فروخته ترین و کثیف ترین تیم های تاریخ فوتبال ارزش ذره ای توجه هم ندارند دیگه چه برسه به اینکه پیمان یوسفی از صعود قطر ابراز شادمانی کنه!
جالب اینجاست که قطری ها به لطف بازی ایران صعود کردن و رئیس فدراسیون فوتبال قطر در کمال وقاحت از صعود تیم ملی فوتبال ایران ابراز خوشحال میکنه!

اونقدر فوتبال قطر و بحرین کثیف هست که نمونه ی بارزش بن همام قطری است که از فوتبال کنار گذاشته شد.
اونقدر فوتبال قطر کثیف و سیاه هست که سهمیه بندی لیگ قهرمانان آسیا یک سال زودتر از موعد تغییر پیدا میکنه و سهمیه ایران ۲+۲ میشه و قطر ۲ سهمیه مستقیم ما را کسب میکنه!

من از حذف عربستان و بحرین خوشحالم و امیدوارم در دور بعد قطر هم حذف بشه.
فوتبال کثیف قطر چه در سطح ملی و چه در سطح باشگاهی ( ویدئوی بازی کثیف السد قطر مقابل سوون سامسونگ که منجر به قهرمانی السد شد ) شایسته و لیاقت حضور در سطح اول فوتبال آسیا و جهان نیست.
قبل از اینکه در مورد صعود یا حذف قطر یا بحرین ابراز خوشحالی کنیم به حافظه تاریخی اتون هم رجوع کنید.

عربستان، قطر، بحرین لکه های سیاه و ننگین تاریخ فوتبال هستند.
من از حذف اشون خوشحالم و از صعود قطر هم ناراحتم چون در دور بعد واقعا فوتبال کثیفی را به نمایش خواهد گذاشت و هیچ دلیلی برای شادمانی از صعود قطر و حذف و انتقام از بحرین نمیبینم.


نمیدونم شما بعد از خوندن این نوشته چی میگید، وطن پرست یا نژاد پرست!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر