پول کثیف صرف امور خیریه نکنید!

اگر اخبار فوتبال را دنبال کرده باشید حتما در جریان کلاهبرداری باشگاه پرسپولیس از خریدار پیراهن ایمون زایده قرار گرفته باشید، ماجرا از این قرار بود که باشگاه پرسپولیس پیراهن و کفش ایمون زاید که در دربی هفتاد و چهارم گل زده بود را به حراج گذاشت تا عواید حاصل از اون را به امور خیریه اختصاص بدن، پیراهن و کفش با قیمت ۱۴ میلیون تومان به فروش رفت ولی مشخص شد که متاسفانه باشگاه پرسپولیس سر خریدار را کلاه گذاشته و پیراهن و کفش اصلی را به خریدار نداده!

یکی از خصلت های ما در انجام امور خیریه صرف پول کثیف و ناپاک هست، وقتی یک پولی بدست میاریم و در پاک بودن اون شک داریم بلافاصله یک ژست خیرخواهانه میگیریم و اون پول را صرف امور خیریه میکنیم یا به حساب فلان موسسه خیریه واریز میکنیم.

متاسفانه پول حاصل از کلاهبرداری هیچ ثوابی نداره، اگر واقعا قصد امون مشارکت در امور خیر هست پول پاک حاصل از تلاش را خرج امور خیریه کنید، این پول قرار هست وارد زندگی چند نفر بشه و یا هزینه درمان چند نفر بشه، واقعا این پول ارزشی نداره و هیچ ثوابی هم نداره!

پولی که حاصل از کلاهبرداری باشه پول حرامی هست که با این ژست های خیرخواهانه وارد زندگی دیگران میکنیم و اگر به اون کار خیر و ثوابش اعتقاد دارید باید همون قدر هم اعتقاد داشته باشید که این پول حاصل از کلاهبرداری هیچ خیر و برکتی ندارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر